fredag 21 oktober 2011

Me ♥ You

Hej !
Slutade tidigt idag 11:45 ;)
Fett nice , nu e jag hemma ensam o väntar på att mamma ska komma hem :)
Igår så åkte jag , Tina , Leila , Edwin o Michael till AP ;D
Skit kul vare , jag o Tina filmade Edwin när han åkte Inlines eftersom vi ska gö en film ;D
Lägger ut den senare :)
OMG dooooog av skratt ! 
Tog några bilder från igår ;)
Min gulleplutt satt bredvid mig o frös :(
Så hon fick låna min jacka ;)

O såklart släppte hon inte min ipod xD

Försökte ta bild på Tina i smyg men de gick inte xD

Samma sak om Edwin , han vände om sig direkt ... -.-

Nästan ! fan men där bak e ju Mike med sin lila keps ;)

HAHA dog där ;)
Såg 7kt roligt ut irl xD

YES ! Där fick jag en iaf på Edwin ;D
Mohahaha x)

Dedär e typ nåt grejsemojs som jag har på min väska ;D

Limes sko ;D

Jag hoppas ni fattar dem här tre bilderna , lmfao ! xD
Dog !
När vi hade varit där en stund så såg man på vädret att de skulle börja regna ;o 
Så vi kicka ;(
Den här bilden är bara 7kt gulligt på dem här två ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar