söndag 6 november 2011

Skitkul idag ! ^^

Hejsan ! ^^
Idag så var jah i gården me Lime , Kiwi , Tina , Mike o Edwin , jag o Tina garva sönder oss för att Kiwi spottar så ofta att man tror att han vattnar gräset xD HAHHAHAH flabbade aslänge åt de xD
Men aa , o typ sen så hände de nåt mellan Kiwi o Edwin så Kevin hållde på o gå hem o sen så stack Mike o Edwin oxå , så  jag tänkte oxå gå hem eftersom alla andra gjorde de xD
Men ... Jag o Lime ville inte gå hem ;(
Så hon bjöd mig på en bulle som vi köpte i Willys o sen så sa hon att vi ska dra t Kevin gård o jag ba okey ! ;D
Så vi satte oss i spårvagnen o åkte några stationer , o när vi kom t gården så va vi me Kevins lillebrosha David, för Kevin palla inte komma ut x(
Men aa ... så Lime ringde Ferhat o sa att han ska komma , så när han kom så blev de skitroligt xD
O sen kom Kiwi oxå ;)
Men aa o typ vi körde "polis o tjuv" -.- för David ville de så vi va typ tvungna , men de va kul !
Sen så blev de tvärmörk o Kiwi va tvungen att gå hem o Ferhat lämnade mig o Lime hem :D
Äkta brosha fan ! :D<3
Men aa ska kolla på Naruto så ha d ! :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar